В Кременчуге случился скандал с кандидатом от партии «Сила и Честь»: Дашко против Перепелятника


Перепелятник объяснил, что у него больше прав в партии, чем у Дашко  Партия Игоря Смешко «Сила и честь» выдвинула кандидатом по 146-му Кременчугскому одномандатному округу Сергея Перепелятника. Перепелятник – кременчужанин, много лет руководит провластной коммунальной телерадиокомпанией. Решение по его кандидатуре было принято на партийном съезде.  Против кандидатуры Перепелятника выступила глава кременчугской парторганизации «Силы и чести» Нина Дашко. Дашко – кременчугская активистка, руководит правозащитной организацией «Право на захист», на президентских выборах в 2019-м была доверенным лицом кандидата в президенты Игоря Смешко в Кременчуге, создала городскую парторганизацию «Сила і Честь».  Нина Дашко подозревает, что Сергей Перепелятник – технический кандидат команды власти (Малецкого-Шаповалова-Холода) и будет работать на нардепа Шаповалова, который также участвует в парламентских выборах.  Вот что она написала о кандидате Перепелятнике на своей странице в Фейсбуке: – Чи могли знати виконавці, які сортували сотні тисяч заяв в партію та кандидатів на мажоритарку, що телекомпанія, якою керує Перепелятник, в народі називається не ТРК, а «Холод ТВ» + «Шаповалов ТВ»? Чи могли виконавці знати, що місцеві олігархи Холод і Шаповалов просунули кандидатуру Перепелятника під прихованою метою завдяки іміджу партії «Сила і Честь» відібрати декілька відсотків голосів виборців в інтересах тушки нардепа Шаповалова який ВТРЕТЄ доривається до Парламенту?  Член партии «Сила и честь» Дашко уверена, что кандидатура Перепелятника утверждена партией случайно и по ошибке.  Она отрицает любую возможность партийного сговора с Шаповаловым.  Но кандидат Перелятник рассказал «Телеграфу», что он не случайность, он – член партии «Сила и честь» и член правления Полтавской областной парторганизации «Сила и честь». Читайте интервью с фигурантами и делайте выводы. «Я категорично відкидаю змову, бо інакше будуть знищені усі мої ідеали, усі сподівання!» 

Вот что рассказала «Телеграфу» Нина Дашко:   
– Пані Ніно, кандидатуру Сергія Перепелятника офіційно висунули на з’їзді партії «Сила и честь»? – Так, на з’їзді. Але я про це не знала, бо не потрапила на з’їзд через сімейні обставини. 
– Перед висуненням кандидатів київський офіс партії радився з вами, як з головою міського партосередку, щодо кандидатури Перепелятника? 
– Ні! Після того, як я дізналася, що він став кандидатом, я сама звернулася до партійного офісу і мені пояснили, що Перепелятник, як і інші претенденти, у демократичний спосіб зареєстрував свою заяву на сайті партії, його кандидатура пройшла узгодження, з ним провели співбесіду, але ж ви розумієте, що люди, які цим займаються, не можуть бачити рентгеном хто що з себе представляє, через них проходять тисячі заяв! Мені пояснили, що його висунули у демократичний спосіб. 
– Ви подали до центрального партійного офісу офіційну заяву про свою незгоду з кандидатурою Перепелятника? 
– Ні, на це не було вже часу, я написала пост у Фейсбуці, написала все, що я про це думаю! А взагалі-то я звернулася до штабу із запитанням: що мені робити? – Ви отримали відповідь? 
– Ні. 
– Чи звернулися ви до лідера партії Ігоря Смішка? 
– Так, я намагалася, та Ігор Петрович не зняв слухавку, мабуть, на той час не мав можливості говорити. 
– Сформулюйте чітко, чому ви проти кандидатури Перепелятника? 
– Бо це – диверсія проти партії «Сила и честь»! Такі  люди не можуть представляти нашу партію! Це зроблено навмисне, щоб дискредитувати Ігоря Петровича Смішка і його партію! Я впевнена, що технічного кандидата Перепелятника спонсоруватиме нардеп-тушка Шаповалов! І все для того, щоб люди зневірились, щоб втратили довіру до партії! 
– Ви розглядали можливість того, що нардеп Шаповалов домовився з «Силою і честю» про свого технічного кандидата? 
– Ні! Не розглядала і не можу розглядати! Я категорично відкидаю навіть таку думку, бо інакше будуть знищені усі мої ідеали, усі сподівання! Ігор Петрович Смішко – офіцер, чесна і порядна людина, ні про які домовленості не може йти мова!!! 
– Ви – як керівник міського партосередку – і ваша парторганізація підтримуватимуть кандидата Перепелятника на виборах? 
Ні! Ця відповідь може мені дорого коштувати, але я кажу прямо і чесно – я не підтримуватиму Перепелятника і не голосуватиму за нього, чого б це мені не коштувало! «Я – не технічний кандидат, я – член правління обласного партосередку партії «Сила і честь»!»   

Вот что рассказал «Телеграфу» Сергей Перепелятник: 
– Сергію, чому ти вирішив балотуватися саме від партії “Сила і честь”? 
– По-перше, я давно симпатизую цій партії, найперше імпонує її лідер Ігор Петрович Смєшко. Він, якщо можна так сказати, поміркований – тобто не вкрай лівий і не вкрай правий, мені така центриська позиція імпонує. Я власне співпрацюю з партією вже з лютого, наразі я – член правління Полтавського обласного партійного осередку партії “Сила і честь”. 
– Голова кременчуцького міського партосередку Ніна Дашко висутпає категорично проти твоєї кандидатури. Якось це прокоментуєш? – У Дашко немає повноважень давати оцінку кандидатурам, вона не керівник міського партосередку, бо такого осередку немає, він юридично не зареєстрований, а те, що кілька людей збираються, ще не свідчить, що це вже парторганізація. Ми зараз займалися створенням обласних осередків партії, тепер візьмемося за міські, а поки їх просто немає. – Чому взагалі вирішив податися у народні депутати? 
– Мабуть, вік вже такий підійшов, мені 46 років, може, це пафосно прозвучить, але я хочу щось корисне зробити для своїх трьох доньок і для країни. 
– Ти – керівник комунальної телерадіокомпанії і напряму залежиш від міського керівництва. Чи узгоджував ти з мером свої плани балотуватися у народні депутати?
– Ні, я поставив вже перед фактом, тобто інформував, що відбувся з’їзд партії і мене висунули кандидатом та я маю намір брати участь у виборах. 
– Тобі дозволили? – Не заперечували. 
– Тобто ти будеш на виборах конкурентом головного провладного кандидата Шаповалова? Ти самостійний кандидат чи технічний кандидат нардепа Шаповалова? – Я самостійний кандидат, і це моє рішення брати участь у виборах.